Google+ 0986-078991 收購手機/電腦收購/iphone 14收購/筆電收購/收購S23/Note 21收購/ipad air5/收購電腦/全省收購/相機/手機/當票: 高皓正上門驅邪

2013年3月27日 星期三

高皓正上門驅邪

高皓正上門驅邪
高皓正上門驅邪牧師質疑

基督徒藝人高皓正驚爆日前為某女藝人驅趕邪靈,且於社交網站內形容到繪影繪聲,看得人毛骨悚然。事後他堅拒透露女藝人名字,他回應表示自己依靠上主之名及聖經所訓而為之,不過其驅魔行為卻受到牧師質疑!
曾發表過「婚前性行為」及「自瀆論」而惹起網民狠批的基督徒高皓正,前晚又有「新搞作」!他前晚於facebook留言分享他的「靈界經歷」,表示日前與兩名教會弟兄,被急召到一位女藝人家中,據了解該女藝人的兩歲女兒經常發現一位「叔叔」在家中出現,嚇得她大吵大嚷,此後更性情大變,更會咬傷爸爸,而家中的菲籍工人亦曾感到「有人」在她床上跳動,又發現廚房桌子上的東西無故被掃落地,所以提出請辭。而令該女藝人最擔心的是,其丈夫先後試過兩次自殺,第一次在自己房內燒炭,被及時發現送往醫院,但清醒後卻對自己的行為全無印象;而第二次則幾乎墮樓,事前他致電太太表示聽見有聲音叫他去死,又被咒罵一定過不了44歲。

並非首次「幫人」

雖然該女藝人並無任何宗教信仰,但在家中擺放不少風水布局,高皓正入屋後即叫他們棄掉所有偶像擺設,繼而在四周抹油,然後帶領當事人舉家禱告,事後女兒表現開心雀躍,願意讓高皓正等接近,更表示以前的「叔叔」只站在露台,不能進入屋內。
高皓正的留言引起網民轉發及評論,隨即成為熱話。有網友直指女藝人背景與徐淑敏、林嘉欣、張燊悅及趙頌茹背景相若,更甚推測徐淑敏的「嫌疑」最大。高皓正接受記者訪問時,即急忙為徐淑敏澄清:「唔係佢!(基督徒唔可以講大話喎。)係任何人都唔可以講大話。(你憑咩幫人驅邪?)奉主名同埋聖經嘅教訓,況且同我一齊去嘅弟兄,有一位係教會資深長老。(你自己一個做敢唔敢?)點解唔敢?其實咁樣幫人已經唔係第一次,但係就第一次涉及藝人。」

徐淑敏:唔好咒我

「嫌疑人物」徐淑敏昨接受電話訪問亦否認:「唔好咒我,啱啱高皓正都同我講起呢件事,話牽連我唔係幾好意思,其實佢已經為該女藝人送上祝福啦。」前歌手兼基督徒的趙頌茹亦表示:「我有睇到高皓正fb,但同佢唔熟,嗰個唔係我,放心!我冇接觸過魔鬼,所以唔知點答。」至於林嘉欣等則在截稿前未獲回覆。而同是基督徒的張文慈對於高皓正驅靈之言竟見怪不怪﹕「呢啲嘢唔係好特別,對基督徒嚟講,神有唔同嘅恩賜畀到我哋,可能我有講道嘅恩賜,而佢有驅靈嘅恩賜。」
不過,牧師李錦彬對高皓正驅魔行為有質疑,他說:「先唔好講佢有冇呢個能力,但程序上已經出錯,應先斷定嗰個係咪『魔』,因為從聖經中所講,鬼係冇樣、無骨……而兩歲女孩則因本身表達能力有限,佢講嘅嘢不可信,而老公自殺則因佢思緒混亂而構成,因靈體要跟人溝通才可進入體內。」

沒有留言:

張貼留言