Google+ 0986-078991 收購手機/電腦收購/iphone 14收購/筆電收購/收購S23/Note 21收購/ipad air5/收購電腦/全省收購/相機/手機/當票: 劉心悠床戰

2013年5月8日 星期三

劉心悠床戰

劉心悠床戰

張家輝欽點 床戰劉心悠

劉心悠雖然素顏到場,但仍然沒有跌Watt,難怪被家輝欽點「上床」!
劉心悠床戰
張家輝首次執導電影便邀得台灣美女劉心悠演出,他大讚對方是「尤物奇葩」,還為她安排了一場「全面性嚴重的床戲」,當大家都對邊位有艷福的男演員好奇之時,心悠欲言又止,幾經追問下家輝終自爆:「係我嚟o架!」

七料影帝張家輝首次自導自演新片《盂蘭神功》,昨日他率領演員劉心悠和吳家麗出席記者會。家輝透露邀得兩位重要人物參與演出感到高興,並形容二人貴為影壇「尤物奇葩」相當難得,他說:「我發現近年好多電影握殺咗本地女演員演出,我認我係有偏心和私心,所以同馬來西亞投資方極力爭取本地演員演出,今次係一部重口味的全鬼片。」他又透露戲中為心悠安排了「全面性」的床戲演出:「其實係配合戲中人物性嘅發展,唔係要賣弄啲乜,識我咁多年都知我係實務型。」

賣口乖讚「尤物奇葩」

問心悠被稱「尤物奇葩」的感覺,她笑說:「受寵若驚,我好驚訝佢當我係本土演員,我好開心。其實我喺台灣過嚟o架!」問心悠究竟與誰演出床上戲,心悠表現得有口難言,幾經追問下在旁的家輝終按捺不住自爆:「係我嚟o架,咁得未吖?係一場『嚴重』嘅床戲!」問到心悠拍攝鬼片,會否擔心難以抽離角色?她說:「冇諗呢啲,只想演好角色。」家輝續說:「呢啲嘢等我來孭,精神有問題呢啲,我孭慣。」

沒有留言:

張貼留言